Kongres – Rola agencji SEO w rozwoju współczesnych biznesów internetowych
google ads

Reklama Google Ads jako czynnik rozwoju internetowego biznesu

Jeśli interesuje Cię efektywna reklama w sieci, kampanie Google Ads to idealne rozwiązanie! Marketing internetowy to obecnie jeden ze skuteczniejszych sposobów na dotarcie do potencjalnych klientów. Nawiąż współpracę ze specjalistami z branży SEO, którzy pomogą Ci wypromować markę w sieci i uzyskać szybkie rezultaty, gwarantujące zwrot z inwestycji. W zakres usług profesjonalnej agencji wchodzi też pozycjonowanie stron internetowych, które także warto wykorzystać, zwiększając szansę swojego biznesu na sukces. 


Kampania Google Ads - z korzyścią dla marki!

Osoby korzystające z wyszukiwarki w poszukiwaniu towarów i usług, otrzymują wyniki, z których część to linki sponsorowane. To właśnie są reklamy wykupione w ramach kampanii Ads, pojawiające się na samym szczycie zestawienia i użytkownikowi trudno jest je przegapić. Jednak AdWords to nie tylko odnośniki w wynikach, masz do dyspozycji więcej opcji, usługa jest bowiem bardzo elastyczna. Do najciekawszych rozwiązań należą następujące reklamy, m.in.:

produktowe - wyświetlanie zdjęć towarów na szczycie wyników, 

banerowe - widoczne w sieci reklamowej,

na kanałach Google - wyświetlenia na YouTube czy Gmailu.

Zaletą kampanii AdWords jest możliwość dotarcia z przekazem do konkretnej, określonej przez Ciebie grupy użytkowników. Mogą to być osoby z danej lokalizacji, płci czy rocznika lub te, które szukają produktów i usług związanych z Twoją branżą. Ciekawym rozwiązaniem jest też remarketing, w ramach którego reklamy Twojej marki w Google będą się wyświetlać odbiorcom, którzy wcześniej odwiedzili Twoją stronę lub sklep, jednak nie dokonali zakupu. Dużym atutem tego działania jest możliwość zaprezentowania oferty bardziej świadomym użytkownikom, mającym podstawową wiedzę o Twoim asortymencie. 
reklama google ads

Reklama w Google - jak zacząć?

Jeśli zdecydujesz się zainwestować w kampanię Google Ads, możesz zwiększyć ruch na swojej witrynie, co bezpośrednio przekłada się na polepszenie wyników sprzedaży. Jednak aby reklama w wyszukiwarce była skuteczna, musisz ją odpowiednio stargetować. Zadanie to wymaga dużej wiedzy z zakresu marketingu internetowego, a także rozumienia aktualnych trendów w AdWords. Nic zatem dziwnego, że wielu przedsiębiorców decyduje się na skorzystanie z usług profesjonalistów, którzy mają odpowiednie doświadczenie i umiejętności w tej dziedzinie.

Najlepiej zgłosić się do profesjonalnej agencji SEO, gdzie będziesz mieć do czynienia z całym zespołem specjalistów z różnych dziedzin marketingu internetowego. Fachowcy regularnie uczestniczą też w szkoleniach branżowych, dzięki czemu są zawsze na bieżąco z aktualnymi trendami w reklamie online oraz kampaniach Google Ads. 

W dobrej agencji możesz zlecić dodatkowo pozycjonowanie strony internetowej, które warto łączyć z usługą AdWords. Optymalizując swój serwis pod wyszukiwarkę, sprawisz, że Twoja oferta będzie widoczna w naturalnych wynikach. Dzięki temu dotrzesz z przekazem także do tych użytkowników, którzy nieufnie spoglądają na linki sponsorowane. Wówczas z kampanii Google Ads możesz korzystać sezonowo, w okresach zmniejszonej sprzedaży, opierając marketing online głównie na pozycjonowaniu SEO.

Źródło: https://www.grupa-tense.pl/google-ads/
https://www.grupa-tense.pl/blog/reklama-w-internecie-10-skutecznych-sposobow/