Kongres – Rola agencji SEO w rozwoju współczesnych biznesów internetowych
pozycjonowanie stron

Skuteczne pozycjonowanie tylko z pomocą ekspertów

Wybierz profesjonalną agencję SEO, otrzymując skuteczne pozycjonowanie strony internetowej Twojej firmy. W dzisiejszych czasach widoczność marki w sieci jest niezwykle pomocna w walce o zwiększenie zysków oraz dotarcie do dużej grupy użytkowników, szukających usług i towarów, które Ty oferujesz. Jednak optymalizacja witryny to skomplikowany proces, wymagający dużej wiedzy i umiejętności. Najlepsi specjaliści z branży na bieżąco reagują na zmiany w algorytmach Google i na ich podstawie opracowują strategię dla swoich klientów.


Strategia skutecznego pozycjonowania stron internetowych marek opiera się na szeregu powiązanych ze sobą działań, które przynoszą wymierne i długofalowe efekty. W ich zakres wchodzi m.in.:

audyt SEO - analiza serwisu www i opracowanie zalecanych zmian w jego obrębie,

optymalizacja domeny - wprowadzenie ulepszeń w kodzie,

copywriting - tworzenie merytorycznych treści zgodnych z zasadami SEO,

link building - pozyskiwanie zewnętrznych linków prowadzących na witrynę. 

pozycjonowanie stron

SEO pozycjonowanie dla Twojego biznesu

Współpraca z agencją w ramach pozycjonowania strony internetowej rozpoczyna się od audytu. W jego trakcie specjalista dokładnie analizuje cały serwis, zarówno jego kod, jak i opublikowane na nim treści. Korzystając z profesjonalnych narzędzi i swojego doświadczenia ustala, jak zoptymalizować witrynę, aby była lepiej widoczna w wynikach wyszukiwania. Kolejny krok to wprowadzenie rekomendowanych w audycie zmian. W ramach optymalizacji poprawia się m.in. strukturę oraz treści nagłówków, a także sekcję HEAD.

Ważną rolę w pozycjonowaniu strony internetowej odgrywa copywriting. Pozycjoner zleca stworzenie treści atrakcyjnych z punktu widzenia czytelnika i zgodnych z zasadami SEO. Content pojawiający się na serwisie opiera się na słowach kluczowych dobranych indywidualnie dla każdego klienta. Zwiększeniu widoczności domeny sprzyjają również linki zewnętrzne prowadzące do niej. Odnośniki publikowane są też na witrynach zapleczowych z optymalną częstotliwością, która jest zgodna z zasadami Google.

Postaw na pozycjonowanie strony internetowej

Wyszukiwarka Google od samego początku korzysta z algorytmów, stworzonych w celu poprawy jakości wyników wyszukiwania dla użytkowników. Specjaliści SEO opierają pozycjonowanie stron internetowych na tych narzędziach, które niestety nieustannie się zmieniają. Aktualizacje pojawiają się w celu zwiększenia efektywności pracy Google, jednak utrudniają pracę pozycjonerów. Historia tych zmian jest bardzo długa i w jej trakcie wprowadzono następujące algorytmy:
    • 2011 r. Panda - kary za duplikaty treści, 
    • 2012 r. Pingwin - gorsze wyniki domen z linkami zewnętrznymi niskiej jakości, 
    • 2013 r. Koliber - większa skuteczność słów kluczowych. 
    • 2014 r. Gołąb - poprawa dopasowań wyników lokalnych. 


To tylko część zmian wprowadzonych w ciągu zaledwie kilku lat przez Google. Profesjonalna agencja SEO jest zawsze na bieżąco z aktualizacjami algorytmów, dlatego gwarantuje dobrą skuteczność pozycjonowania stron internetowych swoich klientów. Dysponuje też zespołem ekspertów o różnych specjalizacjach, więc zapewnia kompleksowe usługi.