Kongres – Rola agencji SEO w rozwoju współczesnych biznesów internetowych
marketing treści

Dobry content marketing podstawą działań SEO

Zapewnij sukces swojemu biznesowi i zainwestuj w profesjonalny content marketing! Zgłaszając się do profesjonalnej agencji SEO, możesz dotrzeć do dużego grona klientów zainteresowanych konkretnymi produktami. Wysokiej jakości treści, które są dodatkowo angażujące dla użytkowników, to podstawa działań SEO, jakiej nie możesz bagatelizować. W końcu promocja marki w sieci to skomplikowany proces, składający się na szereg działań w obrębie strony internetowej Twojej firmy. 

Content marketing - co to jest?

Chcesz zainwestować w content marketing, jednak nie wiesz, co to jest? W artykule znajdziesz odpowiedź na to pytanie i dowiesz się, dlaczego jakość treści jest ważna przy kampanii reklamowej online. Ta popularna strategia marketingowa opiera się na copywritingu zgodnym z zasadami SEO, który jednocześnie zachęca użytkowników do śledzenia strony marki oraz do angażowania się na jej kanałach w social mediach. Tworzone są opisy produktów, artykuły blogowe czy posty na FaceBooka i Instagrama, które są przydatne dla odbiorcy i zachęcają go do zrobienia zakupów czy zlecenia usługi.

Dobry content marketing sprzyja także widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwarek. Wszystkie treści publikowane na witrynie zawierają naturalne słowa kluczowe, dobrane indywidualnie przez pozycjonerów. Specjaliści wybierają frazy, korzystając z narzędzi Google i dostosowując ich liczbę, oraz treść do specyfiki branży marki czy użytkowników szukających podobnych towarów i usług. To wszystko przekłada się na zwiększenie wyników sprzedaży. Pozycja w Top 10 wyników Google ma bowiem bezpośredni wpływ na duży ruch na stronie. 
content marketing

Content marketing - przykłady

Już wiesz, co to jest content marketing, teraz czas poznać przykłady! Obecnie użytkownicy Internetu mają na co dzień do czynienia z ogromnymi ilościami artykułów i innego rodzaju tekstów, dlatego nie mają czasu ani ochoty na zapoznawanie się z większością z nich, zwłaszcza tych dłuższych. Z drugiej strony publikacja na dużą liczbę znaków sprzyja pozycjonowaniu, dlatego nie warto z niej rezygnować. Doskonałym przykładem na praktyczną stronę content marketingu, jest lead, czyli krótki akapit pojawiający się na samym początku publikacji. Dobrze skonstruowany przyciągnie uwagę czytelnika i zachęci go do lektury całego artykułu. Może też rozbudzić ciekawość odbiorców, zadając pytanie z obietnicą odpowiedzi w dalszej części treści.

Kolejny przykład dobrej strategii content marketingu to stworzenie obcojęzycznej wersji strony internetowej. Polscy przedstawiciele branży e-commerce coraz śmielej poszukują nowych klientów w innych krajach Unii Europejskiej, oferując im często tańsze produkty o bardzo wysokiej jakości. Jeśli także jesteś zainteresowany taką taktyką, to inwestycja w copywriting po angielsku, niemiecku czy hiszpańsku to podstawa. Dzięki temu użytkownicy będą mogli dokładnie zapoznać się z opisem i specyfiką produktów, które oferujesz w sklepie online, co znacznie zwiększy szansę na to, że dokonają zakupu i powrócą w przyszłości po więcej.

Źródło: https://www.grupa-tense.pl/content-marketing/
https://www.grupa-tense.pl/blog/jak-napisac-lead/